wow nu skriver jag återigen...å gud va länge sen sist....

kortfattat, vi bygger hus, planerar bröllop, försöker tjäna lite pengar, driva företag, sköta renarna, umgås med våra barn, underhålla hemmet och syr...

ja jag hinner med andra ord inte blogga så ofta men ja vill å vad ja vill, men från tanke till handlig är det ibland flera mil....
just nu sitter ja med ett glas vin å kollar alla intressanta bloggar, piere är ute å byter matta på min skoter så ja kan följa med till fjälls, han är förgullig han=)

imorn kommer förmodligen mitt dietpaket så ikväll firade ja med en glass för sen är det vatten å bröd som gällerm ja ska bli snygg inför bröllopet,....
btw guud va vatten de forsar,  piere har flyttar vår hundkoja två gånger idag å ändå så hinner vattenkanten ikapp...


Kommentarer
Postat av: Tirja

Man får säga ett jätte stort grattis till bröllopsplanerna! :D Och husbygget och allt :D Hoppas det går jätte bra gumman, det är du värd <3

Puss å kram

2010-05-19 @ 08:22:20
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0