505...

alltså så många bilder ladda ja ur kameran igår...å min första tanke va hur faaan har ja hunnit knäppa alla dom??
men vad bra att man fotar, helt otroligt vad man glömmer fort....det ska bli så kul att titta på dem senare när barnen blir större å minnas allt=)

idag har piere skruva skoter hela dagen å ja å barnen har lekt brevid, elin plocka tussilago å slängde dem i sjön..(!)

min kusin ringde ikväll å fråga om jag ville komma till stan på hennes skola å göra en provuppsättning på håret inför bröllopet å vad kul de ska bli!!*längtar*  så om en vecka kanske ja vet hur ja kommer att se ut på dagen D!

imorn är de stan som gäller, elin å ja ska på hörcentralen å kolla hörseln, jag tror hon här de hon vill höra...
sen ska ja å anette fördjupa oss i tygprover å drömma oss bort i koltarnas värld!!=)


Kommentarer
Postat av: Annichen

Men vad roligt att du har kommit tillbaka! =)

roligt att få följa med er i erat liv då vi har så svårt att ha tid för varandra i telefon! =)

Längtar till dagen D då vi får se hur vacker du kommer att vara!

stora kramar från oss

2010-05-21 @ 15:22:38
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0