pubkväll

ja januari bara rusade iväg vi har flyttat renhjorden, vi har avmaskat och räknat, barnen hänger med, dom har inte så mycket annat till val, men elin klagar inte hon njuter av att få vara med, joel är nöjd så länge han inte missa nått spännande=)

jag har försökt börja med boksluten men de går inge bra, vet inte riktigt hur ja ska börja, å när jag väl sätter mig så blirdet  kaos med barnen så jag inväntar en dag piere kan vara hemma, å samtidigt hoppas ja att min kära mor kan hjälpa mig med papperne. hoppas denna dag inträffar.=P

joel harfått tvp tänder en tredje är på väg, helt otroliogt tycker jag för han är ju inte ens 5 månader...=) och han växer som ogräs har nu lagt undan allt 68 å plockat fram stl 74 få se hur länge dessa passa!?

idag har vi haft städdag här hemma, piere har varit hemma å hjälpt till skönt, på eftermiddagen for han på skidor och jag tog en promenad, skönt, solen sken och de va 2 minus underbart väder...
på kvällningen tog vi med oss barne å for på varglyan å åt middag som var jääätte god, renracks med smördegsinbakade rotfukter å rödvinssås...helt fantastiskt gott!! surra med lite ortsbor sen hem igen för att natta trötta barn, nu sitter vi i ett varsit rum å bara njuter av tystnad!!

jaja ska försöka få ion bilder snart men nu hittar ja inte kabeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0