oj va vart de nu då??

helt plötsligt får ja hur mycket tid som helst att skriva, kan de bero på att piere varit hemma i 2 dagar nu, känns super lyxigt...men säg den glädje som varar.?=)
idag började dagen segt, mittidagen tog jag barnen med mig ut och gick en promenad, joggade faktiskt en bit oxå, inte skönt jag hade inte alls tänkt promenera idag men jag gjorde de ändå av ren ilska...väl hemma igen väckte jag elin vi tog skotern å körde till maahke å ann för å hämta sparken som vi lämnat där tidigare, men idag följde mejaline med oss tillbaka så sparken fick vara även idag.
nu leker barnen å jag har tagit mig en snabbkaffe kopp å sitter vid datorn...Piere viker tvätt=*)




å vad jag saknar dig, du verkar inte fatta hur mycket jag behöver dig och hur mycket jag önskar att du kunde bara finnas till ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0