min gulliga lilla söta trollunge...

...har rivit upp 1/4 del av alla knappar på tangentbordet, det tog exakt 10 minuter, medan jag i godan ro gjorde annat i tron på att min duktiga dotter lekte med sina leksaker, det avbröts med att hon ropade ooojjjj,...då vet man att nått inte gått riktigt rätt till för det känner hon själv oxå å liksom säger till....

efter den fina starten på dagen så for vi till vinklumpen å titta till renarna så att ingen kalvat, det vill man ju inte för allt i världen missa. vi har släppt de flesta foderrenaran men dom tamaste och sjukaste fick stanna så vi har koll på hur kalvningen går och så slipper dom vara rädda för rovdjuren..önskar bara man kunde skydda alla sina renar mot en del helt förskräckliga öden som många av dom faktiskt går till mötes...

jaja senare på dagen så satt jag å jobbade lite med bokföringen, ligger lite efter men hoppas ja hinner ikapp snart innan de blir för varmt å härligt på utsidan väggen...

imorn är de een tur till krokom som står på agendan, ska på skola hoppas det inte blir allt för fint väder..=) de va svårt å skriva.utan vissa knappar...

gnatt-!!

Kommentarer
Postat av: Annichen

jag kan hjälpa dig så stängslar vi in bägge områderna, det borde vi klara på en vecka.. eller vad säger du? så får kalvarna bli friska och starka!

2009-05-07 @ 15:48:26
URL: http://anjosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0