grådag, huvudvärk och ett väldigt ostädat hem

hmm få se i onsdags for jag till stan ENSAM!!helt underbart..Elin va kvar med piere
jag tog mig tid att köpa lite nya mammakläder, skönt å dessutom fick jag hjälp av mamma som ställde mig i provhyttten sen sprang hon å leta kläder...vilken service=)
sov hos marja å igår va ja på skolan på förmiddagen sen kom piere å elin. vi for till stan igen å handla utemöbler, å lite somrigare kläder till elin så nu väntar vi på att värmen och sommarne ska innfinna sig..=)

på kvällskvisten så bar det av till krokom ja å piere skulle sälja souvvaskebab på sofia jannoks konsert, kul men vi va inte hemma förens kl va efter 12 inatt...
så idag känns det som man enbart skulle vilja glutta fram under täcket. men givetvis går inte de..ha iaf diskat och dammsugat å tvättat en tvätt men jag näjer mig nog s¨å...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0