pieres mobil följetong...

ja igår pajade pieres tlf , den går överhuvudtaget inte ens å starta...denna tlf har han haft i 3månader...rekord...
igår va ja till barnmorskan, å lagom till att ja skulle sätta mig i bilen å fara så upptäckte ja att bilnyckeln är borta...jag vet genast var ja såg den sist. i mammsens bil, för ja hade nyckeln i handen medan ja monterade bilbarnstolen till elin, ja ringde å fråga var dom var å om nyckeln va där,,jo de va den. så ja fick ringa min syster å be henne hämta mig så ja kunde hämta mammas andra bil hemma på gården, å köra en omkrok å hämta min bilnyckel å så til barnmorska...måttligt glad...=/
väl där så låg trycket fint för en gångs skull skönt att medicinen verkar, då far ja nog till loupeken ja åxå en sväng, men har fått med mig en apparat som tar trycket så ja kan ha koll-!!

Kommentarer
Postat av: Annichen

skönt att trycket blir bättre!

2009-07-15 @ 11:30:05
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0