okej det är väl dags nu då...

Det var ett tag sen jag satte mig å plita ner mitt livs händelser nu...
Julen rusade fort förbi, hann knappt med tyvker jag, men de blev mat, sova, dans, skidåkning tv mm.. på nyårsafton for vi till svärfar i nessan å firade där med k och L det blev god mat och det kom ett nytt år.!

jag blev stormförkyld igen på nyåret, hade feber och hosta... har legat och försökt bli av med skiten å nmu är det bara hostan kvar....
i torsdags så kom pieres syster hit, det belcv en trevlig helg, började även sy på pieres kolt i lördags, nu ärdet bara det värsta pillersyningen kvar.....
va på skolan också å då fick vi lära oss att ta blodtyck och blodprover det va kul må ja säga, fast ja bävade så nånting....

dessutom är jag nu anmääld till tjejvasan...my good hur det nu ska gå...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0