gräsänka, bullbak och herbalife

yes nu har piere varit borta i över en vecka (han va hem en snabbis i torsdags å hämta mototrcykeln) och jag saknar han nå så fruktansvärt....det är nog br att vara ifrån varann så inser man vad man kan förlora...då vårdar man nog varnadra bättre tror jag...jag har iaf börjat min herbalife kur igår, alltså proteindrinkar och inget småätande längre jag trodde ja skulle dö av hunger innan ja börja alltså ingen mat förens til middag och så mest grönskaer...men döm av min förvåning så har ja haft mer energi de här två dagarna har orkat hela dagen utan att vila...jag tror de beror på att mitt blodsocker legat på samma nivå hela tiden å inte rusat upp å ner hela tiden som förrut...jag känner mig redan friskare faktiskt. ja hopas ja går ner i vikt oxå som ja vill, har gått 5km i dag i väldigt snabb takt är nöjd fr en gång skull...

idag har ja bakat två liter biullar, de blev myyyyycke bullar kan ja säga, men de är ju bra räcker längre då=)
sen kom tjiedtjie å vi satt å surra när hon skulle åka då ville elin prompt följa med hon stod vid dörren å grät och vinkade till mig...det var inget annat än att låta henne följa akka hem....=) nu väntar ja på att renarna ska komma in i gärdet så vi kan börja slakta i´morn, jonas min "dräng" kommer ikväll så nu lagar ja en kalorifattig middag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0