dagis, psykologi, barnvagnsrally

ja mina veckor verkar bara rulla på fortare å fortare, i tisdags tog vi ner skinnen, skönt att man hann de innan de börja regna...
i onsdags va jag på dagis och gick brevid så ja kan hoppa in som vikarie omde skulle behövas nångång, de va väldigt kul för Elin hadde aldrig sett så många barn samtidigt så hon va i chock...satt bara tyst å titta men efter en stund blev hon lika vild som dom andra...=) men vi va trött efter en eftermiddag där.
i går va ja på föreläsning om psykologi, de va intressant men dryyyyygt, gubben som föreläste hade världens trögaste röst....och de va typ 30 grader varmt i klassrummet...
efter föreläsning kom piere å plocka upp mig han hade varit på ettårskontroll med elin, vi blåste in till stan där ja träffa annichen å vi fika med barnen, sen for vi på barnenshus med en varsin barnvagn och vi tog såmycket plats vi bara kunde...gjorde även en sväng på lillänge där de bla va sko rea...Jag å annichen frossa bland alla skor de blev tre par tillslsut=)  Piere va på nybygda JULA så han såg ja inte mycket av, de gick ju bra tills ja skulle handla mat...drog mat vagnen efter mig å sköt elins vagn framför mig....de va en pers men de gick ja va sjöblöt av svett när ja kom ut igen...=D men ska alrig ta med barnvagen in i en mataffär mer....

jaja här kommer lite bilder från de förgågna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0