Bvc, koltar bråk och regn...

Dagarna i mitt liv är väldigt händelserika...det händer mycket på dagarna ändå tycker ja att ja inte hinner nått...
imorse va de upp halv 8 å stoppa Elin i badbaljan hon tog duschen å spruta ner hela mig..jätteglad...=/ sen kom marja å saila, saila skulle åka med mig till tandläkaren. vi blev naturligtvis sen härifrån så vi fick skynda minsann men vi hann precis till sailas andläkar tid, jag handla nmat medan, guud va dyr maten blivit nuförtiden, de är ju inte bara i valsjön....

efter shoppingrundan i föllinge så åkte vi till bvc å ja gjorde iordning lunch till Elin vi åt å så va de dax för oss att träffa sköterskan. allt va bra hon följer utvecklingen till pricka.

sen bar de av hemåt ja slängde mig över kolten måste få den klar i kväll....det ser mycket mörkt ut...=(
Saila skulle va barnvakt men hon lessnade snabbt för elin ville inte sitta still vid datron å hon ville inte se på tv...då tröttna moster...semn kom marja vi surra en stund, sen helt plötsligt hade vi ett rejäölt syskongräl vi tre systrar, vi skrek å gorma så hela huset  skaka....
nu sitter ja vid datorn å deppar, borde ut å springa, borde sy men borde absolut STÄDA, vissa andra i den här familjen ligger framflr tvn å fiser... ja blir galen...

ingen värme här heller....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0