Brödbak å en ny motorcykel

jepp idag va det som om lugnet hunnit i kapp oss, även Elin hon va väldigt trött iaf på flrmiddagen så vi fick oss en välförtjänt sovmorgon! dock inte Piere han fick minsann kliva upp å sätta sig å köra till Klimpfjäll å hämta den nya motorcykeln han köpt. Jag dona på här hemma tills min mor kom å hämta mig så åkte vi till vinklumpen å börja stöpa degen, det är viktigt att baka ett riktigt segt å hållbart bröd för det ska ju hålla i säcken när man samlar ren på en skumpig cykel, jag va så duktig så ja baka hela 2l....=/

åt middag där sen kom piere å hämta oss å vi åkte hem igen ja tog på mig löparskorna å cycklade 12 km skönt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0