norge, magsjuka&renskiljning

Jepp i söndags var ja så pass pigg så ja orkade fli iväg oss till nessan, for på kvällen , på måndagen for jag å elin å lova till anna å hälsa på medan karlarna var ute å samla, väl hemma på eftermiddagen laga ja mat å piere å co kom hem efter att ha tagit in renarna.
på måndag natt spydde elin 4 gånger, tur va att hon gjorde de medan hon sov så hon behövde inte plågas, men ja satt vaken å torkde bort det som kom å såg till att hon inte skulle kvävas i sin spya, på tisdagmorgon va de min tur jag vart jättedålig låg hela dagen, skickade piere på affären å handla cola å blåbärssoppa, elin hade piggnat till som tur va iaf..
på kvällen va de pieres tur å krama toastolen å han va dålig hela natten jag med, för jag hade en sån himla värk i kroppenm...på onsdagkravla vi oss upp iaf å for på skiljning, höll på hela dagen till sena kvällen när vi va klara satte vi oss i bilen å körde hem till sverige igen, kom hem sent
elin som sovit så pass mycket då vi varit ute hela dagen va vaken till 3 på natten....
igår hade vi julstädning här piere sortera papper å ja torka damm. på eftermiddagen for vi till ristin å titta på lillkillen, så himla sööt=)

idag ska ja nog ta itu med lussebullbak, hoppas bara min hjälpreda tillåter mig att göra det utan mindre missöden...=)

det blev mycke spya i de här inl'gget...men shit happends...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0