Lördag

Ja idag vaknade vi tio i åtta å piere skulle åka halvåtta så de blev lite bråttom, när han farit så badade jag å elin.
sen for vi upp till vinklumpen, eller försökte först för batteriet va slut i bilen som tur va hyresvärden i krokarna så han hjälpte mig, ja letade anledningen till varför batteriet va urladdat å fann ut att de va en rem som låg i vägen för låset på bagageluckan, så lampan hade lyst hela natten, jag blev tvärarg på piere för att han förmodligen hade varit i bilen, men efter en stundstanke så kom ja på att de va jag själv som varit i bilen igår å hämta barnvagn så nu kan ja inte vara arg på han för det, utan får skylla mig sjäålv...=)

väl i vinklumpoenvar de tomt hus, ingen hemma mammsen va ute å åkte skidor så ja passa på å städa lite ¨åt henne, dammsög osv.
när hon kom hem åt vi å surra sen somna elin å då lämna jag henne där å for hem, skönt tror ja ska lägga mig i soffan å slumra lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0