Utmaning!

1. Vilken färg har din tandborste?
Dén är helt otippat rosa...endast den färgen jag kan ha om jag ska få ha den ifred utan att P tar den=)

2. Vilken superkraft skulle du helst vilja ha och varför?
Jag skulle vilja besitta en superkraft som kunde bota svårt sjuka människor.

3. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Om 10 år är jag förhoppningsvis fortfarande lyckligt gift, har två stora barn och en framgångsrik karriär...(vilken klyscha)

4. Vem är den roligaste människan du känner?

Oj? jag känner många roliga människor som på nått vis förgyller min i bland gråa och trista vardag!

5. Vem gjorde senast något speciellt för dig?
det måste ha varit igår på morsdag! <3

6. Vad räknas som semester?

Att få vila själen från oro, typ i en koja på fjället.

7. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Det skulle vara prinsessan Viktoria isåfall...tänk att få veta hur vardagslivet går i en kunglig småbarnsfamilj =) å dessutom ha en uppsjö av tjänstefolk som gjorde allt man bara önskade!!!


8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

ja, är gick med en man som det bara small till om när vi sågs första gången=)
9. Har du slickat och fastnat på tex en lyktstolpe någon gång i ditt liv?
ehh?? jo kanske minns faktisk inte...

10. Vad har du för mål/drömmar i ditt liv?
ja det är många små mål inget stort utan små etapper liksom?!
11. Hur har din dag vart?
har suttit på kurs hela dagen, är lagomt mör i hjärnan...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0