varför ska man knåpa på en bra rubrik??

igår va vi istan hela dagen ja å barnen, ja tog å lyxa till de med lite kläder åt mig själv, skor, nödvändigheter till loupeken och en massa mat...
piere va hemma å skruva på skotern utan att vi va hemmaå störde...=P

idag skulle vi ha en vilodag men kl kvart i åtta ringde dom från skolan å sa att läraren blivit sjuk å ville ha dit mig...skaffa snabbt barnvakt till joel å tog med mig elin dit så de blev jobb på mig idag!=)

sen på eftermiddagen for vi till norge en sväng å nu sitter ja å fundera på å grilla till middag? ja ja tro de, inte så mycket disk då?

ananrs vet ja inte va vi ska hitta på, piere är till fjälls å föret tilåter inte mig å barnen att fara...=(
kanske ska förkovra mig i nått intressant som att betala räkningar kanske??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0