snoriga jag...

ja nu har vi överlevt magsjukan då är de bara förkylningen kvar...
idag har ja varit till stan en blixtvisit...
först va ja till prejhta på hennes skolan å provade sätta upp håret inför bröllopet.=)
sen vidare på byggmax å handla grejor till husbygget. å fort hem...
när ja kom hem så for piere han skulle till fjälls å fixa huset...=)
jag gjorde världens äckligaste soppa till middag, ingen tyckte den va god....bläää de blev mackor istället...

efter middagen gjorde ja de ja tänkt göra hela våren...å haft ångest för att jainte gjort jag städade GRYTSKÅPET...guud de behövdes...när man öppna dörren rasade minst 3 kastruller ut...men nu så är de torkat å sorterat känner mig såå nöjd..kanske ja får till å byta julgardinerna imorn då??=P

Kommentarer
Postat av: Tirja

Okej men skicka ett mail och berätta hur du vill ha då? och maila bilderna :) Så ska vi nog lösa det iaf!

2010-06-02 @ 20:22:03
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0