ucsh å fy å blääää

att man kan bli så himla less på allt, inget känns kul alls....

har iaf fått mera tenn så nu kan ja fortsätta sy men nu har liksom lusten å orken helt plötsligt försvunnit, jag som varit så duktig med min viktnedgång har haft en hemsk vecka bara en massa onyttigheter, jag VET att ja inte borde men de är liksom ingen hejd...

på nått vis har jag dessutom lyckas tappa bort bankdosan hittar den ingenstans, ja som borde betala en räkning typ igår men vad gör jag?? någon som vet? måste väl till banken å få en ny?lr kan den inte bara dyka upp typ nu med en gång...
 
dessutom har jag fått ont i halsen, ska manmåsta bli sjuk nu åxå ? det har ja inte tid med inte har jag heller lust till de...
haha ja börjar skratta åt detta totalt värdelösa inlägg. men måste få spy lite galla åxå nångång...
bläääääääääääääääääääää


jaja bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0