sytt, haft invigning av väg å lagat stängsel...

ja i tisdags tog ja barna och mina kusiner en tur till stan ¨å inhandla kolt tyg, sen sydde vi en hel dag för att hinna så mycke som möjligt... kul som bara den va de synd bara att så mycke dök upp hela tiden så vi han inte klart, men vi ska bli klara tidsnog!
på fredag va de invigning av vår nya fina väg hit!! den är jättebra, rakare plattare å helt enkelt mycket bättre!!!
det va marknad här utanför och tal av kommunalråden i li å krokom väldigt ståtligt..
igår så lagade vistängsel eller inte jag men piere, vi kollade bara på jag å barnen, de va väldigt blöt å kallt ute så vi va mest innomhus=)'

 

idag ska ja inte göra nått hade ja tänkt, men står inför faktum att ja måste nog klä mig och elin nu.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0