Kontorsdag....

Idag var vi som vanligt uppe med tuppen, men vid halv nio satte vi på tvn för å se barnprogram, jag somnade och vaknade senare av att Elin satt snällt i soffan å lekte med sin docka....tack gode!!
vi åkte till vinklumpen i vanlig ordning, idag stod pappersarbete på agendan. jag satt HELA dagen å skrev å räknade siffror med mamma som hjälp. så nu är äntligen den saken ur världen...jippi!!!!
på eftermidden for vi hem å gjorde pannbiff med morotssås, guud va uppskattat de va kaa ja lova.
när elin lagt sig kom jag på att shit de är den 10 maj idag...skynda med skattedeklarationen. å den ligger i postlådan nu så ja kan lägga mig med gott samvete...

idag har jag fått en liten tremänning Grattis Malin å Poj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0