bored....

alltså vilket skit väder... det blåser regnar å är kallt...tråkigt, sen for piere i morse till norge å jag saknar han redan. han ska nog vara borta hel veckan å laga stängsel. tror jag far dit på onsdag annars blir min längtan för stor...men ska ju till doktorn imorn angående mitt blodtryck som tippade iväg uppåt igen åsså på onsdag morgon så ska ja till sköterska med urinprov såå inget mera protein samlats. men sen är jag fri att fara=) idag har vi ägnat oss åt att ta de lugnt, ivar kom igår kväll med grillmat å piere skurade vardagsrummet från golv till dtak det va skönt, jag bytte gardiner. nu är det bara hallen å köket kvar som ska få en grundlig genomgång.

elin å jag har titta på djurpolisen på animal planet, hon va helt facinerad av alla fåglar å hästar å hundar som syntes på skärmen!! nej hade tänkt baka bullar men har inget smör så det sket sig, har så lust att hitta på nått men vet inte vad bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0