oj vad mycket som hänt...

ja det har hunnit hända en hel del sen sist ja skrev...
vi va på midsommarfirandet i ankarede trevligt, mindre kul att krypa på alla fyra i en kåta med foglossning, men de överlevde jag. sen har piere haft kalvmärkning i norge å laara va där å hjälpte han, jag satt hemmaå  sydde...
sen blev de konfirmation till min lilla kusin, det va varmt kan ja lova, eftersom konfirmationen va i duved så lyxa vi till de med en hotellnatt på holiday club, men bowling,bad, god mat å jääätte sköna sängar'!!!sen kom värmen. ja å elin gjorde i många knop då vi sola å bada i slaktbacken,=)

nu har vi haft kalvmärkning i rapten en vecka., farmor har varit här å passat elin å ja å piere ha varit på fjället,fast ja gjorde ingen större nytta,  ja fick snällt titta på i år. eftersom mitt blodtryck har skutit i höjden igen, ja har nu varit in på förlossningen 2 ggr på en vecka men alarmerande högt tryck. försäker nu med blodtryckssänkade medicin å hjälper inte de,, så blir det antagligen en för tidig födsel igen antar ja...

ja å nu börjar alla flytta till fjälls, ja vet inte hur ja ska göra, känns inte riktigt kul att fara när man m¨ste jojja in tillstan titt som tätt....piere skämta med mig å sa att till nästa barn så skaffar vi en l'genhet i stan så behöver vi inte köra så mycke bil....=)

jajaa ska uppdatera lite bilder

Kommentarer
Postat av: Annichen Nilsson

tyckte pieres idé inte var såå dum! ;)

2009-07-15 @ 11:28:30
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0