VÅR!!!!

Ja nu är våren onekligen här, det är fint väder och solen skiner men deklarartionen är inte klar att lämnas in ännu och tiden går ju jäkligt fort när man nu skulle behöva lite av den...
iaf så va ja till fjälls i lördags för att se hur renarna hade det och om betet tinat fram. snart börjar kalvarna komma å då måste vi vara till fjälls hela tiden för att vakta dom små liven från alla rovdjur, det är inte lätt att överleva i en stor fjällvärlde när man inte ens kan stå på sina vingliga ben...

Piere har lyckats tappa sin telefon, det va ju kul med en extra utgift nu på vårkanten precis vad vi behövde...=/ men det är ju bara matreilla saker försöker jag tänka. imoron ska ja på ultraljud och jag  gläder mig verkligen det är så spännande. tänk det blir bekräftat att det bor någon där inne=)

jaja ska försöka lägga ut lite bilder om ja bara ids nångång..
jo just snart är det dags för sametingsval! inte att förglömma!!

Kommentarer
Postat av: Margret

Hej

Kul att du hittade mig så att jag kunde hitta dig. Här är vi snart färdiga med flytten. Ett ganska tungt projekt nu på slutet då det var sista gången jag träffa åhpa. Men livet går som vanligt vidare med två barn går dagarna jäkligt fort. Hoppas att allt är bra med dig och de dina kramar margret

2009-04-28 @ 19:42:31
URL: http://mwf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0