oj va tiden går

hoppsan jag har inte skrivit på 3 månader....vilket ingen ursäkt i världen kan förklara, men det klassiska är "tiden räcker inte till"... och det är väl så det k'nns ungeför...
i januari höll vi på med flyttningen, ´medan vi flttade så kom de ungeför en meter snö så föret va inte det bästa, sen började min andra praktik, jag va på fjärden igen, tog hand om de gamla. praktiken varade i 4 veckor så efter den va vi redan inne i mars. tiden går så otroligt fort. efter praktiken så satte ja igång med att ta över som kassör i vårt slakteri bolag, det har tagit tid att komma igång men nu börjar det ljusna flr mig tror jag=)
jag har dessutom startat mitt företag, det krävs desstom väldigt mycket energi och engagemang.
till sist så väntar vi ju tillökning i vår familj, det ska bli kul=)

nu har jag rabblat upp en massa bortförklaringar. men till syvendeå sist så har jag nog helt enkelt bara varit extremt lat när jag haft en liten stund till övers....

elin-merete växer med en våldsam takt hon har lärt sig öppna vissa dörrar här hemma så nu är det låst öcverallt här...hon babblar dessutom hela tiden om allt =)
jo på tal om att ja bor på landsbygden....
min telefon(hem) är stendöd. sen i måndags. å när jag felanmälde den så fick jag reda på att dom inte tänker komma å laga linjen förens om en vecka alltså 1.5 vecka efter felanmälan...snacka om hög prioritet valsjöbyn har...=/
hoppas inte mobilen flippar ut nu då, det har ju hänt tiitt som tätt..

jaja kommer med en uppdatering snarast=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0