this weekend

ja då har ännu en helg rusat förbi... igår hade ja städ dag jätteroligt, för de känns som ja städar varje dag nuförtiden....
iaf kom anette å hon färga å slinga mitt hår, tråkiga va att slingorna blev osynliga slingor så ja får väl gör aom de...=(
sen på kvällen kom piere hem efter en mycket blöt dag til fjälls både han å riss såg ut som dom stått bakom en skitspridare....hunden ruskade sig när hon  kom in så mitt städande var en än gång helt meningslöst....
sen kom Piere, Mikaela å Marja vi åt taco å surrade, middagen fick ett otrevligt slut då min lilla elin satte i halsen och blev helt blå i ansiktetm ja blev paralyserad å satt bara å skrek, men min rådiga syster va som tur var snabb å tog tag i ungen å vände henne uppåner  å efter en evighet (k'ndes de som) så kom en liten, liten chipsbit upp å hon skrek, jabörjade gråta när chocken släppte de va väldigt läskigt, å ja hoppas de inte händer igen.

iaf så följde elin med marja hem til vinklumpen eftersom hon skulle sova där, å vi började parta lite grann, det var en jätte trevlig kväll med trevligt folk, och många skratt då vi lekte "visa med gester" 
 
idag har dessvärre inte varit nån kul dag da tröttheten tagit över och inget vettigt blivit gjort...
vi bakade en pizza ja å piere den blev skitgod!"!!
nu väntar en lugn kväll med en beck film hoppas ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är en mupp!

2008-09-30 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0