life in action!

ja då va denna arbetsvecka till ända, har jobbat en natt  på slakteriet, tröttsamt när elin vakna 7 på morgonen efter å piere va på jobb...=/ men vi överlevde.
och äntligen har vi kommit igång med utbildningen, det känns för första gången riktigt kul att plugga och ja är så ivrig att bli klar!!!
igår va pieres första pappaledigadag det gick hur bra som helst, dom hade lekt och städat OCH han hade gjrt en jätte god lasagne när ja kom hem! jag blev imponerad, karln hann mer än jag ppå en dag"!!
nu har ja dessutom fått helt vansinniga tankar på en hund till jag läser allt ja kommer lver om hundar på nätet och ja sittter dygnet runt k'änns de som!!!menkul är det hoppas ja hittar nån fin liten vovve snart som kan bo hemma hos oss, men ja har ju llite krav så de får ju inte bli va som helst...=/

Elin har varit sjuk några dagar lite jobbigt för hon blir så otroligt gnällig och vill bara bli buren, så ja ser ut som en krokig gammaltant nu, ungen väger ju lite nuförtiden...

ikväll bär det av till hosjön vi ska hälsa på pia ochi morn åker vi til IKEA!!!!gud som ja längtat, äntligen får jag se at jag suttit å dreglat över på hemsidan på riktigt!"!!!!LÄNGTAR

nu återstar bara att packa å sen iväg<!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0