)(=)(/%¤#¤#ikea()/?=/(/09

ja ungefär så låter det just nu i vårt vardagsrum...=) Piere har hållt på å montera, en byrå vi köpte på ikea förra helgen, i 4dagar å ikväll har han gett sig tusan på att det ska bli klart....å han svär å puttrar...jag håller mig undan annars blir det lätt mitt fel oxå..=D

ikväll har ja varit till gäddede en sväng.....vad gjorde ja där.?? de kan man ju undra.
iaf så kom ja hem lagom till att pussa världens sötaste dotter godnatt, å nu sitter ja å väntar på att min syster vill ha skjuts hem för hon är på middag hos sin kompis, å då bör hon inte köra själv....problemet är att ja är dööötrött....

idag har ja vakna ja av världens huvudvärk, inte kul men de gick äver med några ipren.
sen försökte ja städa men min städhjälp försvårade de hela så vi lekte istället de va mycket enklare..sen skjutsa ja min andra kärlekskranka syster på bussen så hon kan besöka sin vän, de va mycket tjorv med busstider osv, men de gick bra tillslut.

jaja ska väl gå å hjälpa snickaren med byråbygget
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0