advent

ja piere å elin va borta typ hela daggen igår, skönt fick sova ppå soffan å bara vila...
sen när dom kom hem hade dom med sig en halv gris, så när magne kom dela vi den sen packade jag ner våran del, bara den ansträgningen gjorde mig knäckt....
vi hade middagsgäster igår också saila å mats-ailo va här de va trevligt, saila baka en kladdkaka åt oss å denvart jättegoood!!

när elin lagt sig gick piere upp på vinden å hämtade julkartongen, mysigt vi satte upp lite adventsstakar å nu vill jag bara julstäda å baka å stryka fina juldukar å allt de där, men ja orkar inte, kunde dock inte hålla mig såja dammtorkade vårt sovrum, det vart fint å frächt å ja vart heöt slut igem.....jäkla förkylning....

nu kan ja iallafall prata, Piere fällde en kommentar på att han märkte att ja blivit piggare för nu orkade ja gnälla på han igen..=)

nu antar ja att vi ska packa föratt fara till norge...

Kommentarer
Postat av: Anncihen

du ska ju kommaihåg gumman att jag har varit borta nu derför ingen uppdatering...sen dör det andra så måste ju du få komma ikapp! :)

hoppas att förkylningen släpper!

2008-12-01 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0