Stress en form av effektivitet

Ja idag skulle ja få sova å Piere skulle ta hand om Elin, ge henne vällnig å byta osv. jätte skönt tänkte ja!
men som vanligt, elin vakna kl 6 skrek å blev riktigt arg men piere vakna inte, ja blev tvungen att hämta henne, självklart när hon såg mig så kom hon ihåg va ja har under tröjan så det blev bara å amma henne, när hon ammat klart satt hon i sängen å bajsa å blev riktigt arg när ingen bytte på henne, men piere reagrea fortfarnade inte...tillslut blev ja så förbannad att ja knuffa till han så han liksom titta up med ena ögat, ja sa att hon bajsat å att hon snart ville ha välling, efter 10 min klev han upp å dom dona på i köket, ja somna om i typ 20 min så kom piere å väckte mig å sa att han måste åka på jobbet, å undra samtidigt om de va skönt att sova ut en morgon...=/ det hängde en lite smocka i luften...om man säger så...

sen klädde vi på oss å elin lekte själv medan ja började sy, vi dona på i ett par timmar sen titta marja in å efter henne kom Ida in, guuud va kul henne har ja knappt sett sen vi sluta nian, vilken överraskning=) vi surra en stund sen for dom till Norge en sväng å elin fick följa med, hon sover bäst sittande i bilen nu när hon är så förkyld, plus att ja fick sy klart det sista, när dom kom tillbaka fika vi sen for vi till vinklumpen, vi tog hundarna med oss å gick en promenad självklart stack sussi å man får ju kalla kårar i dessa björntider...

när vi tillbringat eftermiddagen där åkte vi hem å elin gick i säng, ja åkte upp igen ¨å mamma klippte mig det va skönt att bli av med lite av fårskinnsmössan....

nu är det en löparrunda kvar på denna dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0