God Jul

japp då var dagen D här då!! skönt för de senaste dagarna har ja städat å fejat å lagat allat möjliga sorters mat, handlat, diksat, skurat, tvättat ja allt. nu kan man baraa ligga på soffan å svulla i sig allt jag kockat å bakat,=) ikväll ska vi vara hos mor å far å kanskle tomten kommer hoppas det!=)
elin fick sin första strumpa igår kväll ja sattte upp en i spjälsängen IFALL tomten skulle komma på natten,  de gjorde han, han l'mnade en mandarin och ett päron i hennes strumpa vilken tur att han visste exakt vad hon gillar för hon skippade nästan vällingen imorse när hon hade dessa godsaker att välja!=)

God JUL alla mina kära vänner utan er hade inte mitt år blivit så här. ni har alla stöttat mig på olika vis, hjälpt med ditt å datt och gett migg glädje vid behövande tillfällen! tack för det! hoppas jag kan göra nåågot för er!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej. Vilken tur att du sa de. Fast de kanske dom talar om när man börjar där =)

Allt bra me er?

Kram

2009-01-13 @ 21:02:32
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0