Fröken duktig

Japp är väldigt stolt över mig själv idag!!!har bakat lussebullar ocd dom blev jätte goooda!!!
sen hasta jag ihop en smet med mjukpepparkaka å dom har spridit en ljuvlig doft i hela lägenheten, å nu håller ja på å steker fläskkarré till middag så ja tycker jag har varit riktigt husmoderlig idag!!!

Elin har självklart hjälpt till hon med, hon diskar sin slev och vattnet bara skvätter överallt! sen har hon vispat en bunke med russin på sitt lillabord på golvet hon var hel nöjd att få göra samma som mamma!!=)

Nu ska bara köksgolvet torkas å gubben komma hem så blir det en trevlig helg det här hoppas ja
å ikväll kommer mina nya stavar som mammsen har inhandlat till mig det blir kul nu kan ja åka skidor igen,=)
Va på baksidan huset å upptäckte till min föfäran att cykeln ligger nersnöad under 4dm snö, så ja får väl skicka ut piere å skotta fram den å he den in i förrådet innan den försvinner helt,
ja de va allt omödigt från mig denna gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0