bakdag

imorse ringde anette å sa att hon fått magsjuka så ja for dit med lite cola å mandariner, tur att jag haft de redan, hon såg för ynklig ut...

sen tog ja å satte igång med lite jukakasbak, de blev drömmar å finska pinnar, gjorde dubbelt av allt så modern fick ta med sig hälften hem å va glad hon blev=)
 
sen kom piere å micaela vi åt våfflor å satt å surra, när dom farit kom marja å honhjlpte mig med mina läxor skönt för ja fattde ingenting....´tillslut gav ja upp å satte mig för å se sos familj,
nu återstår bara en varm duch å sen masch pannkaka i säng.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va roligt..Vart ha dom den utbildningen då? Bli lite nyfiken =) Ja gör int mkt. Gå bara hemma om dagarna. Ha nyss vare sjukskriven och e över 2 mån sen jag operera mig. Fundera på att plugga klart till undersköterska, men vet int rikigt när.

Ja de e jobbigt, jag hoppas oxå att de går över snart. Jo min mamma e antingen släkt me din pappa lr om de va din mamma, fast på långt håll =)

2008-12-09 @ 22:05:39
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0