andra advent

ja idag hade ja ställt kl på 6 så när den ringde kände jag mig mer död än levadne, skulle iväg på skiljning va de tänkt, men de va så himla kallt ute så jag besparade elin det vi stanna hemma istället, när de va avgjort och vi vinkat av piere som skulle hem till nessan en sväng, så gick vi å la oss igen, elin tyckte nog också att vi klivit upp lite tidigt för hon la sig snällt brevid mig å vi slumra enstund, men sen va hon på g igen så ja släppte ner henne på golvet, sjlv låg ja kvar i sängen å kämpa med att hålla mig vaken, vaknade iallafall när elin brjade klaga högljutt, ja klev upp för å se vad hon gjorde, då hade hon å riss kramat fast varnadra under skrivbordet, min snälla hund låg stilla så inte elin skulle bli klämd=) resten av dagen har gått ut på att fika, stöka p tvätta kläder, till middagen kom hela familjen hem hit , jag hade gjort en rensteksgryta, brocccolipaj och en grönsakspaj å potatis, jättegott!!

Piere har inte kommit hem än å ja ligger nu p gluttar på tvn. ska jobba imorn skönt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0