Foglossning

hela denna vecka har jag jobbat som vikarie på dagis....det är kul elin får följa med å leka, å jag får surra med personalen. men nackdelen är att ingen sitter här hemma å sköter ruljansen...har nu suttit en kväll med bokföring å nu har jag inte öppnat posten å gått igeno den på en vekca helller. hon som städar , diskar å lagar mat har också strejkat denna vecka. vi har ätit snabbmat, simmat i dammråttor och haft ett berg av disk. men allt detta åtgärdar vi i dag, Piere tycker väl inte det är så kul, men det har väl gått upp ett ljus för han vem de är som göra allt här hemma, för ingenting blir gjort när ja inget gör.. dessutom lider jag av foglossning, knappt tar jag mig framåt. skit tungt.

efter att ha städat ska ja till vinklumpen å se om det kommit någonkalv än!!1nyfiken


Kommentarer
Postat av: Annichen

ja du här hemma ligger vi efter oxå..... alltid!

man blir galen, det är mycket lättare när man tar det eftersom!



om det har kommit någon kalv måste ja säga grattis annars så får du ringa och berätta när det har kommit någon! ;)

2009-05-16 @ 17:16:04
URL: http://www.anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0