midsommar

ja hade inte min lilla hjälpreda här stökat bort kabeln till kameran skulle ja l'ägga ut bilder på mitt senaste projekt men det blir senare....
förra veckan sydde ja ju som tidigare rapporterats.. på torsdagnatt va ja till grong å hämta min sambo, som är största tidsoptimisten på dena planet=) han menade att ja skulle hämta han på eftermiddagen men innan han avslutat allt han höll på med så va kl 22 på kvä'llen=) väl hemma sent så sov vi en stund sen börja vi packa till ankarede...

j väl i ankardede så körde jag bil hela kvällarna å surra med folk, men hade så förbannat ont i fogarna så ja kunde men nöd och näppe finnas till...
på söndagen for vi hem på kvällen ja rekordsnabbtvättade våra kläder sen på måndagsmorgon vidare till elvalandet, elin stanna hos akka å aajja å lara följee oss ut mot norges kust.
stanna där tills idag då jag vände kosan hemåt, grababrna for å börja samla så jag for hem. elin har varit i stan i dag på semester=)¨

imorn är de årsmöte i värmebölja antar jag=(
å jag saknar min älskling:´/

Kommentarer
Postat av: Annichen

halllooooo!

vad härligt att ha varit i ankarede i midsommar, hade ni roligt? mom man räknar bort fogarna förstås, jag hoppas verkligen att du slipper få som mig att du får forstätta och dras med det senare för det är inge roligt! om du inte redan har ett och om du ska till stan får du låna mitt fogbälte om du vill!

kram på re

2009-06-24 @ 14:49:13
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0