praktikanten

helgen som va blev ganska lugn ändå....i fredags så satt ja å messa med miccis å vi konstatera att här i obygden händer de ju aldrig någe kul å de skulle ha varit kul å fara på nå galej...då kom vi på att vi skulle på krogen istan sagt å gjort vi foxa chaufför å i väg bar de...klockan va ju redan nio på kvällen å de är 15 mil så iden va ju egentligen väldigt korkad och SPONTAN...men vi hade hur kul som helst å jag va hemma vid 4 på morgonen....
på lördagen så gjorde vi inte mycke satt å kolla på tv, å hade besök av syster yster.
söndagen gjorde vi heller inget. va på planeringsmöte på fjärden inför min praktik, som började igår
det va kul men tröttsamt, ja va helt slut när ja kom hem å de är ja fortfarande, men ska ju vara där i en månad så de lär väl ge sig...
idag va piere hemma med elin, miccis tog min bil till stan på lagning. vi började flyga så nu snart börjar vi att skilja, mycket att tänka på...

ja nu ska ja kolla på mina skällor som ja ska knyta på se om ja hittar några remmar att använda, sen ska ja ta å mysa mig i säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0