hahahaha!!

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
2 lappar träffades i dimma.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ja og gjett at je gjör det da
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
hej. jag kommer nog inte ifrån idag.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
jo, jag är frisk.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
ja den er berre midlertidig
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
hör på de här=)
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
japp det gör jag ska bara hem och byta om
8. Vad vill du höra mest av allt?
Vad tror du om det här?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
ok=) ja nej je jo ikke helt men nåkka sånt kansje?
10. Din romantiska replik?
Vad gör man när man varit ute å festat för länge??
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Nu har jag satt in pengarna till dig!!

Kommentarer
Postat av: Annichen

du muppen....du får nog tänka över dina meningar här i livet!!! :) HA HA HA HA vad jag är rolig!

2008-10-02 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0