sommar utan sol å värme

Det är ju otroligt men här är de 12grader varmt,blåsigt med hårda skurar...vart tog sommaren vägen??
Med vissa problem har ja nu äntligen kunant börja skriva igen, antingen är min dator knäpp eller så är ja totalt okunnig för detta bloggandet har varit väldigt problematiskt fr mig, antar att de är ja som inte kan..=P

idag har ja iaf sytt på min kolt som helst ska vara klar till på torsdag kväll, idag kändes det som en oövervinerlig dröm då Elin kröp efter mig var ja är gick och suttrade..hon är förkyld och då blir man ju förståss extra mammig...

ja for hem till mamma å tänkte hon kunde hjälpa mig så ja kunde sy men vad hjälper de då endast mammsen duger..=/
ja fick iaf till å sy nödvändigast för att h¨lla min planering denna vecka..!!
jag vakna i morse med världens ångest, antar att vårens händelser satt djupa tankar i mig, ja är väldigt nere just nu, det enda ja tänker på är döden...ja hoppas de blir vättre snart för dessa demoner gör mig galen...=(

Riss verkar sluta löpa nu iaf hoppas hon inte blivit parad...såklart upptäckte ja inte löpen förens hon va mitt i den värsta perioden...tyckte hon betett sig underligt,inte brukar hon äta upp mina papper å ligga å gnälla om nätterna, då föll poletten ner, men Maahkes hund har ju varit lös flera kvällar så det kan ju ah hänt nått...skulle bara fattas.

nej nu deppas ja ihop alldeles, livet är underbart ja har ju Elin å Piere å en underbar familj

Imorn ska ja på BVC, ska fråga henne varfr hon glömt bort oss i ett halvår. konstigt,....

tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0