coachad av en budapeststubbe...

ja uppdatering sen sist:
veckan som varit har bestått av bär plockning med anette, vi fick plocka tills elin ledsnat å de gick fort...hon klagade högljutt vilket var bra, eftersom vi hade nog ingen björn inom flera mils avstånd...=) å björnar finns de gott om i vårt område...
sen fyllde tjiedtjie år i lördags å eftersom endast ja å lara va hemmavid så åt vi lite kräftor å jag hade bakat en buddastubbe som hon tycker så mycket om.

har även gjort ett nytt försök i att börja gå ner i vikt, har skaffat mig en vikt coach! låter ju lite överklass ioförsig  men det är faktiskt helt gratis!!! jag hoppas dom kan hjälpa mig å cocha mig så ja tappar all min hemska övervikt...=/
jag har pallrat mig ut på promenader men det är ju så himla tråkigt, inte har man nån å prata med å vägen är så grå å trpkigt, man vill bara hem....inte bra,...
 min mobil 'är trasig ska lämna in den i stan imorn hoppas ja få r en ny...är inte alls nöjd med inköpet..
ja just i morn börjar ja plugga igen efter tre års "fritid" jag är så spänd å exalterad de känns riktigt spännande å ja hoppas ja klarar det här nu i kombination elin-piere-extraknäck å plugga...ja hopas verkligen de....


nej nu lite skönhetssömn för morgondagen!!!LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0